Více o NN na Českém trhu () Přidat do oblíbených

Obchodní služba

Měníme svět pojišťovnictví, pojďte do toho s námi

Zaslat kontakt

 
Naše postavení na trhu


Životní pojištění

  • 3. nejvýznamnější pojišťovací skupina na českém trhu
  • První zahraniční pojišťovna v ČR v roce 1992
  • Investiční životní pojištění i rizikové životní pojištění
  • Unikátní připojištění na trhu – např. závažné nemoci nebo komplexní invalidita všech tří stupňů

Od roku 1992 do poloviny roku 2015 jsme poskytli plnění pro 60 989 klientů, v objemu 3 850 000 000 CZK.   
Vzhledem k rozšiřování nabídky i prodejů připojištění  jsme  pouze za roky 2013 a 2014 pomohli 26 512 klientům.

Penzijní spoření

  • Na trhu od začátku otevření penzijních fondů v roce 1995
  • Nejvyšší průměrné roční zhodnocení v období 1995 - 2015 na trhu - 4,32 %
  • Roční růst celkových aktiv za rok 2015 více než 8 %
  • Nejvyšší průměrný měsíční příspěvek zaměstnavatele na trhu - 850 Kč Transformované fondy a 1022 Kč Účastnické fondy (k červnu 2016)

Jsme stabilní společnost s rostoucím ziskem

Za rok 2015 jsme zvýšili zisk oproti roku 2014 o zhruba 9 % na 471 mil. Kč.

Autentické názory našich klientů

V čem si cením NN a jejich poradců?

"Bezproblémová spolupráce a flexibilita poradců, škála nabízených produktů, ochota poradit a vždy najít ideální řešení. Rád bych zdůraznil, že dotazník byl vyplněný na základě jednání s jednou konkrétní poradkyní, která podala velmi profesionální výkon a dokázala, že má o nabízených produktech (protože jich bylo probíráno více) perfektní přehled. Za tuto spolupráci děkuji a pokud bude do budoucna možnost, určitě se na ni obrátím znovu."

"Po celou dobu pojištění jsem byla velmi spokojena s mou finanční poradkyní. Vstřícná, nevlezlá, příjemná. Bohužel už v NN nepracuje. Ukončení smlouvy převzal jiný pracovník. Avšak také velmi vstřícný."

"V aktivní práci terénních pracovníků. Z důvodu pracovní vytíženosti nejsem schopen sledovat nabízené služby, ale díky neustálému kontaktu s panem XY (zástupce NN), jsem průběžně informován. Informace prostřednictvím emailu si maximálně přečtu, ale kromě dnešního dotazníku na ně nereaguji. Preferuji osobní kontakt."

"Více takto vstřícných a ochotných poradců, takto bych si představoval poradce kdekoliv a ne jak to jinde funguje, můj poradce je opravdu fajn, kdykoli kdy mám jakýkoliv dotaz, se mi snaží pomoci a vyřešit můj problém. Jsem spokojen, děkuji."